Pih na koncercie Quebonafide: "To nie jest i nigdy nie będzie hip-hop"

kategorie: Hip-Hop/Rap, News
dodano: 2014-12-21 12:50 przez: Anonim (komentarze: 97)

Wczoraj, 20 grudnia w warszawskim klubie niePowiem, odbywała się impreza urodzinowa DJ-a Black Belt Grega i Phunk’illa, w trakcie której krótkie okolicznościowe koncerty zagrali LJ Karwel, Siwers, Kuba Knap, Pyskaty i Quebonafide. Jednak na tym emocje się nie skończyły - w trakcie występów na scenie pojawił się także Pih...

Jak podaje Glamrap przed występem Quebonafide na scenie niespodziewanie pojawił się Pih i życzył wszystkim obecnym wesołych świąt, a po zbiciu piątki z ciechanowskim raperem zszedł ze sceny. Pod koniec koncertu Quebo, Pih znów pojawił się na scenie a po ostatnim utworze przejął jeden z mikrofonów i zaczął krzyczeć: - To nie jest hip hop i nigdy to nie będzie hip hopem. Najlepszego wszystkim życzę. Dla tych, którzy myślą, że to hip hop i dla tych, którzy wiedzą czym jest hip hop w tym świecie. Jebać tę scenę, to jest hip hop? Jebał pies taki hip hop - powiedział ze sceny Pih. Quebonafide na te słowa zaregował: - To jest hip hop, dokładnie tak. Zgodnie z informacjami świadków Pih wyprowadzony został z klubu przez ochronę.

[Edit 3: FOTORELACJA Z SOBOTNIEJ IMPREZY]

PS. Foto i videorelacje z niedawnych koncertów z udziałem Quebonafide na Tour of the year znajdziecie tutaj

[Edit:] "Robię rap, serio nie wiem co to hip hop" - napisał przed chwilą na swoim FB Quebonafide.

PIH NA KONCERCIE QUEBONAFIDE - 20.12.2014!

[Edit 2:] Pojawiło się też drugie video, ukazujące co działo się chwilę później

Pih wygwizdany na koncercie w Warszawie

Tagi: 

reklama
łeee
Hip hop łamie mi serce,kiedy patrzę na Piha
pietrek774
Zbił piątke a potem go zwyzywał ? WTF ???
Komisarz O'Harra
Ciekawe czy będzie beef, Quebo by pewnie wpierdolił PIszczyHujka jednym wersem. Znając realia tej zjebanej sceny, raczej do tego nie dojdzie, a szkoda, bo pewna rewolta jest tu konieczna.
Nojman
Piha już Pe rozpierdolił :v
mojman blau
pe ten od piczowąsa i singla z mezo? panie przeproś bo bredzisz
HejteruHejt
To ten, co wjebał piha i rozkurwiał na WBW. Ale pewnie nie wiesz, o czym piszę "znafco".
hahahaha
typowy dyletant
spokojnie synek
ej ej bo ci zylka peknie synus :**
Easy
Piha nigdy nie sluchalem i jest mi obojetny pewnie sie najebal i burak odpierdalal jakies dziwne akcje. Ciekawe dlaczego dla neigo to nie ejst HH- dobry rap koncert zabawa to dla niego nie jest hip hop??????? Moze Quebo grał Euforiei chcial powiedziec ze to nei jest real rap, ale chuj go wie :D Que robi bardzo dobry rap, nie każdy musi grać true i oldschool aby robić dobry rap, niech sie przyczepi do tych bananowych chlopaczkowtypu alkogowno itd
Bestu
Chyba sobie kpisz . Zaznaj się z pojęciami Hip Hopu . To może być co najwyżej rap od tego Quebo czy jak on tam ale też bym tego tak nie nazwał .
Elo
Hip Hop to jest cała kultura która jest elastyczna a rap jest jednym z filarów kultury HipHopowej więc proszę zaznaj się z pojęciem i historią hiphopu :) a po za tym nie robi się syfu na imprezie urodzinowej więc Pihu zachował się chu..
Easy
Bardzo dobrze znam pojecia HH historie itd :) Chodziło mi o to żePIH krzyczał jebać taki hip hop,a nie rap Queby- koncerty to tez ważny składnik HH wiec nie wiadomo o co dokladnie chodziło pijakowi :D Co do alko Koldiasow nic w sumei nie mam wyjebane robia se beke itd, ale ich kurwa psycho gimbo fani ktorzy bierza wszystko an poważnei to porażka :v
bierza an poważnei
tak
Gie
Quebonafide - tam mu tam nawet przeczytać nie potrafisz ? naprawdę jesteś, aż taki głupi, że nie używasz mózgu jak coś piszesz ?
trilla
ale alc to ty szanuj
precz z gimbazą
hehe nie żartuj
beb
Tak właśnie pihuj promuje swoją płytę, robi wokół siebie szum, coś jak "nie ważne co o Tobie mówią, ważne żeby mówili"
ushbjcsdcbm
Dodatkowa informacja: Pih zeskoczył ze sceny i uderzył jednego z fanów, po czym został wyprowadzony przez ochronę... Żenada. Niedowartościowana "gwiazda rapu", która już dawno zgasła.
Liro
Skąd masz takie info, że kogoś uderzył? :O, jeśli to serio prawda to on już u mnie nie ma szacunku
sdvdfbhdfdshnsfhg
Byłem na koncercie. Pih zszedł ze sceny, uderzyl chłopaka w białej koszulce, po czym zaraz został wyprowadzony z klubu przez ochronę. Stałem metr od całego zdarzenia.
sdvdfbhdfdshnsfhg
w drugim, opublikowanym powyżej filmiku, 1:59 dokładnie, kiedy słychać głos dziewczyny "patrz, patrz, patrz" to był ten moment, kiedy go uderzył
Liro
Ok, dzięki za info, teraz już wiem że pih to zwykły prostak i cham Pozdrawiam
hajfajf
nawet jesli robi wokil siebie szum, to ma racje pie*dolone gimby, kto to jest w ogole jest ten quebo? gdzie byl kilka lat temu? wyskoczyl z lisci, a gimbusy najchetniej zrobilyby z nim gangbang
aha
XD
bleble
a gdzie był pih 25 lat temu? przecież wtedy nie nagrywał rozumiem, że jak kogoś poznajesz to mówisz mu z miejsca, że go nie szanujesz, bo go od dawna nie znasz :D
N.
no bardzo trafny argument, bardzo. idąc tym tropem to jeb*ć wszystkich młodszych raperów, nieważne co robią i jak dobrze to robią, bo 'gdzie oni byli kilka lat temu'.
deusiwo
polecam zaznajomić się ze składem yochimu który quebo tworzył razem z fuso ;)
kiełbonifade
Ty jesteś jebnięty, czy jak? Skoro Que zaczął de facto kariere jakieś 3 lata temu to gdzie miał być? Człowieku on zrobił w te 3 lata dla sceny więcej niż te wszystkie jebane łaki ze Step Records w dekadę. Obczaj jego kawałki za czasów Yochimu i obecne. To się nazywa postęp, a nie napierdalanie wokół jednego patentu jak 90% truskuli w Polszy.
Hus
Kolego ... Que gra od 2008... Ze step records się zgodzę, tam są same wacki... Z.B.U.K.U, Sulin ? Kto to kurwa jest ? Wydali też Miąsza i Omara ... Kurwwa !! Do tego składu brakuje jeszcze... Bonsona, HuczuHucza, i SB Mafii (z wyjątkiem Białasa) i najgorsi na scenie w jednej wytwórni ... Zapomniałem jeszcze o Kaenie ale o nim nie warto wsponminać... Całe szczęście że Eripe tam nie poszedł
edek z fabryki kredek
Co takiego zrobił dla sceny? No chętnie poczytam.

Strony

Plain text

  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>