Quebonafide "Trip" - teledysk

video
dodano: 2014-12-02 16:20 przez: Mateusz Natali (komentarze: 8)

"Przez Saint Tropez, Paryż, Seszele, Monaco, Milan, Niceę..." - w wakacje Quebonafide razem z ekipą udał się w szalony europejski trip, którego efekty możemy teraz oglądać w kolejnym teledysku. Poznajemy więc coraz więcej szczegółów związanych z "Ezoteryką" - przypominamy, że niedawno pojawił się klip do "Carnivalu" oraz tracklista całości.

Quebonafide -Trip prod. Teken

reklama
...
BEZNADZIEJNE... ZALOSNE...PLYTKIE....CHUJOWE...
jklhk
BEZNADZIEJNE... ZALOSNE...PLYTKIE....CHUJOWE...
WTF?!?!?!!?!
Mateusz co jest kurwa z Waszym playerem dlaczego to sie nie wlacza przeciez jest przez youtube'a. Czy to naprawde tylko kurwa u mnie nie dziala???? WTF?!?!?!
Mateusz Natali

U mnie działa, ale YT coś zmieniło w ostatnich dniach z playerem (inaczej się pokazuje przy embedach), może to przejściowe problemy z tego powodu

Ja
O ja jebie, on się nie sprzedał on po prostu jara się GÓWNEM.
Sweres
Pedalskie w chuj, same typy w tym samochodzie, ułożona grzywka, lekki zarost, wygolone klaty, ja pierdole, gej trip :D
LOLz
Jak bedziesz mial 40 lat to bedziesz jezdzil z żona na wakacje, póki co nie dziwie im sie ze wzieli tylko jedna laske , po chuj miałaby im zrzędzić cały czas nad uchem, na taki wyjazd to sie jedzie dupy zagajać a nie zabierać ze sobą
Upierdliwy
Taka drobna uwaga, zaden hejt- Seszele nie sa w Europie.

Plain text

  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>