The Wall Warsaw Hip-Hop Festival - II odsłona line-upu i start sprzedaży biletów

Organizatorzy The Wall Warsaw Hip-Hop Festival ujawnili kolejnych artystów, którzy wystąpią 12 lipca na warszawskim Torze Wyścigów Służewiec. Do grona zapowiedzianych przed świętami Molesty Ewenement, Rasmentalismu, Bisza i JWP/BC dołączyli teraz Hemp Gru, Miuosh i Quebonafide. Bilety na koncertową część całodziennego wydarzenia trafią do sprzedaży we czwartek 24 kwietnia około godz. 14:00. Będzie je można zakupić w sieci sprzedaży internetowej www.ebilet.pl i www.biletin.pl oraz w całej Polsce w stałych punktach sprzedaży sieci ebilet.pl (link do punktów: http://www.ebilet.pl/punkty.php), a także w Salonach Empik. Szczegółowe informacje znajdziecie w rozwinięciu.

Ceny biletów kształtują się następująco:


49 zł (24.04. – 31.05.2014)
59 zł (01.06. – 30.06.2014)
69 zł (01.07. – 12.07.2014)

Wstęp na graffiti jam, Street Market i panele dyskusyjne w ramach The Wall Warsaw Hip-Hop Festival jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich chętnych. Zaprasza Agencja Ladidadi oraz Lotto. Współorganizatorem festiwalu jest Tor Wyścigów Służewiec.

12 lipca warszawski Tor Wyścigów Służewiec stanie się areną wyjątkowego - tak pod względem skali, jak i różnorodności - święta kultury hip-hop. Pierwsza odsłona The Wall Warsaw Hip Hop Festival to doskonała okazja, by obcować z twórczością jej najpopularniejszych reprezentantów. Od strony muzycznej gwarantuje to długa lista czołowych artystów: 

Molesta Ewenement
Bisz
Hemp Gru
Rasmentalism
JWP/BC
Miuosh
Quebonafide

kolejni już wkrótce!

Finałem imprezy będzie jedyny w swoim rodzaju koncert, podczas którego kilkunastu zasłużonych raperów odegra własne interpretacje utworów z klasycznego albumu „Skandal” Molesty.

Sygnałem do startu całodziennego The Wall Warsaw Hip Hop Festival będzie jam graffiti przy słynnym murze wyścigowym - najdłuższej legalnej ścianie w Europie. Równocześnie jedna z hal legendarnego obiektu sportowego pomieści Street Market, czyli jedyne hiphopowe targi w Polsce. Wśród wystawców znajdą się m.in. najważniejsze polskie labele wydawnicze, popularne i niszowe marki odzieżowe, branżowe sklepy muzyczne i płytowe czy wreszcie specjalistyczne czasopisma, poświęcone typowo miejskim aktywnościom.

Nie zabraknie też miejsca na otwartą dyskusję - organizatorzy przygotowali bowiem cykl paneli z udziałem wybitnych reprezentantów kultury czterech elementów: artystów, aktywistów, dziennikarzy i hiphopowych przedsiębiorców.

Po najświeższe aktualności odsyłamy na oficjalny facebookowy profil The Wall Warsaw Hip Hop Festival:
https://www.facebook.com/thewallfestival

Wydarzenie na fb:
https://www.facebook.com/events/650994721616397

Osoby oraz instytucje zainteresowane nawiązaniem współpracy medialnej z The Wall Warsaw Hip Hop Festival prosimy o kontakt mailowy pod adresem:
media@thewallfestival.pl

 

Plain text

  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>