Beteo do Tedego: "Chcesz robić hajs na czymś, czego nie czujesz"

kategorie: Hip-Hop/Rap, News
dodano: 2017-05-18 11:47 przez: Kontakt (komentarze: 13)

Najnowszy album Tedego w mocny sposób tytułem czy stylistyką nawiązuje do tego, co dzieje się obecnie na scenie w Atlancie. Inspirację tę mocno skrytykował członek SB Maffiji - Beteo.

"Jak można z czystym sumieniem próbować robić muzykę (z oczywistym efektem), którą się jeszcze niedawno gardziło opór? Obejrzałeś parę ostatnich klipów Migosów i robisz te swoje nieudolne daby, nie mając o tym jakiegokolwiek pojęcia. Nazwałeś płytę "Skrrrt" i budujesz wokół tego jakąś debilną otoczkę, nie umiejąc tego nawet poprawnie wypowiedzieć, to przecież jakaś paranoja. Kiedyś bardzo szanowałem, teraz zostały po tym tylko ciarki wstydu. Jacek, czy raczej Panie Jacku - my widzimy, że chcesz zrobić hajs na czymś, czego nawet nie czujesz. Jest to tak nienaturalne, że aż obrzydliwie sztuczne. Nie musisz wiedzieć kim jestem. Byłem słuchaczem, dawniej fanem, a teraz jestem po prostu wkurwiony." - napisał Beteo na swoim FB.

Dodał jednak, że nie szuka konfliktu, a jedynie wyraża opinię i na pytania w komentarzach o ewentualny beef odpisał: "A po co ja mam dissować Tedego? Bez przesady. Wypowiedziałem się na temat jego ostatnich poczynań, do dissu skłaniają chyba trochę inne czynniki"

Tagi: 

ETME
Co za dzban..
elo
Co za łak, więcej szacunku. To co on robi jest tak mierne:D
kkook
fakt jest łakiem, ale mówi 100% prawdy, zresztą dla kogo szacunek? dla Pedego, który nie ma szacunku nawet do swoich znajomych?
Guziec
Świnia dopierdala się do wieprza, pojebalo tych raperków
Biere_za_to_Flote
łaki obrażają łaków za bycie łakiem i brakiem łakowatego zrozumienia dla dzisjeszych łaków z łak polski i łak ameryki
sc
Znalazl sie krytyk od 7 bolesci "ktory jest tu tylko przejazdem"..
szast_prast
rację ma
elton
Przecież ten beteo to jakiś ŻAL haha
Beteo
a utkaj tam KUREWKE elton
Ewko
Napisał prawdę. Tedego pewnie to nawet nie zaboli, bo jest gruboskórny. Tyle lat na rynku, ma wyjebane. Chociaż mogę się mylić. Rap Tedzka jest sztuczny i każdy to słyszy i widzi. Elo i Ewko i Edzio i Edwardzie...
polski rap gówno
dobrze powiedział, choć nie zmienia to faktu że sam robi to samo. polaczki nigdy nie zrobią ameryki i to jest fakt, możecie sie uczyć od prawdziwych gwiazd rapu jak uzi, yachty, thugger czy migos ale tego nie odtworzycie a ośmieszycie sie tylko.
ras
Kopia kopii kopii, jaki rynek taki pseudo ameryykanski luz
Benito
Napisał 100% prawdy

Plain text

  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>