Been Trill odpowiada na diss A$AP Rocky'ego

kategorie: Hip-Hop/Rap, News
dodano: 2014-10-04 19:13 przez: Mateusz Natali (komentarze: 2)

W najnowszym singlu "Multiply" A$AP Rocky wytoczył działa w kierunku nie raperów a... marek odzieżowych. Oskarżone o bogacenie się na jego patentach Been Trill i HBA zostały zjechane, wypunktowane a ich loga przekreślone w teledysku. Jednak beef raper vs. marka odzieżowa nie okazuje się być aż tak jednostronny jak mogłoby się spodziewać. Rocky doczekał się szybkiej odpowiedzi...

Heron Preston z Been Trill wystosował bowiem oświadczenie:

"Co stało się z raperskimi beefami? Dni pod szyldem Biggie vs. 2Pac czy Nas vs. Jay Z są skończone. Pamiętacie jakie emocje wywoływały w Was Ether Nasa czy Hit Em Up Paca? Pamiętacie, co znaczyło to dla rapu? Fakt, że raper dissuje markę odzieżową to ogromny znak czasu, czy pokazuje, że rap stał się nudny? Stracił pazur? Dziś siłą w muzyce jest styl oraz moda. Niechaj będą więc szokujące oraz rywalizacyjne! Tak idzie się naprzód. A numer i klip są dobre. Mieszajmy więc dalej - nasza kultura tego potrzebuje".

Poza oświadczeniem Been Trill wypuszcza też na rynek nowy model t-shirta, oparty na... screenshocie z klipu, prezentującym przekreślone logo.

Co uważacie o całej akcji? Tutaj obejrzycie klip do "Multiply".

YC
Dobry zabieg marketingowy tej marki. Korzystają na darmowej reklamie...
Meek
Podbijam YC. Jest jednak prawdą, że boom na tego typu stylówę zawdzięczają Rockyemu

Plain text

  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>